Cvjetići, opet


Sjećate li se haljine od ovog materijala? U tom postu sam spomenula kako materijal nije kvalitetan, al je lijep, što mi je mnogo žao. Ostao mi je još jedan komad tkanine, pa sam se malo igrala sa krojem. Zamislila sam suknju iz četiri dijela, s tim da je malo nabrana u struku i evo je... Moram reći da mi se više sviđa ona bijela suknja koja je također iz četri dijela, al bez nabiranja. Profinjenija je i elegantnija. Mada ne mogu reći da mi se i ova ne sviđa.


Rado bih čula i vaše mišljenje...

Ugodnu večer vam želim!

Dada

4 komentara:

  1. lijepa je suknja baš, ali i meni se više sviđe bijela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo moram priznati da se i meni više sviđa bijela, možda samo zbog dužine, ova bi mi bila super da je do koljena :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se svidjaju obadvije....bijela je elegantnija a cvijetna je veselija.
    Mozda bi cvjetna suknja bila jos bolja da je kraca (kao sto je Matea predlozila).

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je cvijetna favorit.... možda jer sam ljubitelj cvijetnog uzorka, a bijelo ne volim pa zato..... složila bi se da bi i meni bila draža kraća verzija ove suknjice.....

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena