O nekim nasumičnim planovima


Stvarno se mnogo trudim biti organizovana. Volim osjećaj kad navečer legnem u krevet i pomislim kako sam sve obaveze toga dana izvršila, a o onom suprotnom osjećaju da ne govorim koliko me čini nervoznom. Vremena za šivenje gotovo da nemam, ali priznajem da je to do moje organizacije. Stvar je kako rasporedimo svoje vrijeme i šta su nam prioriteti. Meni šivenje nije prioritet (nego uživam u tome), pa tako se ono nalazi iza svih mojih svakodnevnih obaveza. Pokušavam da više vremena tokom dana provedem radeći ono što volim. Više manje, nego više više uspješno :)

Puno slobodnog vremena provedem radeći kućanske poslove, pa se naljutim na sebe što to radim. Zašto ne mogu da sjednem, šijem ili čitam knjigu dok imam prašine u kući, ionako je uvijek ima bez obzira što svakodnevno vodim rat sa njom. Shvatam da me ovo nigdje ne vodi, jer kućanskih poslova uvijek ima i tako od njih nikad neću imati vremena za šivenje, ali ne mogu si pomoći oko toga.

Spominjem kućne poslove jer je vrijeme utrošeno na njih jedino koje bih mogla "ukrasti" za šivenje.


Prošle sedmice nisam ništa šila. Jedino što sam radila u vezi toga je da sam pospremila ormarić gdje čuvam tkanine. Pobacala sam ostatke tkanina, koje sam čuvala zbog ničega. Izvukla neke stare tkanine, koje imam već godinama (zamislite, godinama) i odlučila da nešto napravim od njih. Ideje šta da napravim od njih su također stare. Kad zamislim šta da sašijem od neke tkanine, teško da taj svoj naum ikad promijenim.

Napravila sam spisak sitnica koje su mi potrebne za to, jer kad dođem u prodavnicu metraže izgubim se (al ozbiljno), pa ne znam ni zašto sam došla, ni šta mi treba i redovno kupim stvari po koje nisam došla nego koje su mi se u tom trenutku mnogo svidjele. Ako ne ponesem spisak sa sobom, svaka moja kupovina tako završi. Ne znam šta se sa mnom dešava kada uđem u prodavnicu tkanina... Blokiram.
 

Sjećate li se ove tkanine sa žiraficama? Spomenula sam je u jednom postu davno, davno... Kupila sam je u Sarajevu, kod tete iza Veterinsrskog fakulteta. Tu sam redovno kupovala tkanine dok sam živjela tamo. Uvijek bih nalazila nešto što mi se sviđa. Uskoro planiram navratiti u tu prodavnicu, nadam se da još uvijek postoji. Neću vam otkriti šta planiram sašiti od nje :)

Zar nije prelijepa?!


Još jedna sarajevska tkanina (tačnije ilidzanska, ako se ne varam). Dešava se meni često da dugo čuvam neke tkanine, ali ne što mi se ne sviđaju, naprotiv... Ali eto... čuvam ih. Ne dođu na red valjda.

 

Iako sam rekla da ne volim reciklažu, opet ja o reciklaži. :) Dobro, nije ovo klasična reciklaža, ovo su samo neke male sitnice koje trebam uraditi na jednoj haljini i suknji.

Prvo, suknja. Davno sam je šila, ali mi se više ne sviđa guma na njoj koja je preširoka, pa planiram da je promijenim.


Drugo, haljina. Vjerujte mi, godinama nisam kupila sebi haljinu i nedavno, prije nego što sam krenula na more, naletim na ovu haljinu online, i zamislim se u njoj na plaži. Ništa ljepše od bijele, lepršave haljine na preplanuloj koži. Kupim ja nju. Svidio mi se dio koji izgleda kao da je vez, ručni rad. Međutim, haljinu nisam ni obukla, zbog prevelikog dekoltea, a i providna je. Imam jednu ideju kako da to popravim, vidjet ćemo kako će ispasti.


Planovi i ideje... Vrijeme je da poduzmem neke konkretne korake. Moram da odem do one prodavnice, gore pomenute... Sa spiskom naravno...

Pisat ću o tome...

Nadam se da i vas ovo proljeće i sunce pokreće, da se uspijete dobro organizovati i da uživate u tome što radite!

Mašem... Ćao!

Dada

4 komentara:

  1. Joj, te bele haljine! Svake sezone kupim po jednu ali ih tako retko nosi :( Neprakticne za duga putovanja autobusom, setnje po parku..ali ne odustajem :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm... Ja sam mislila da su one praktične, posebno za bicikl, jer ga stalno vozim, pa nosim haljine koje su praktične za njega. Sad mi je problem što je i sa postavom providna. Vidiš, od početka s ovom haljinom samo problemi :)

      Izbriši
  2. Jedva cekamo da vidimo sta ces sasiti od ovih materijala.
    I ja se izgubim u prodavnici ili na pijaci materijala i zaboravim sve konce, igle, zatvarace i ostale sitnice da kupim....pa onda to narucim preko interneta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nasmijala si me... Razumijemo se :)))

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena