Crvene i plave prugice \ Suknja za svaki dan


Eh da... Kao što sam i obećala. Nakon objavljivanja prošlog posta, sjela sam za mašinu i završila suknjicu. Bilo je prilično kasno kad sam počela šiti, tako da sam dan poslije bila nenaspavana, usporena i vrlooo sretna. Suknja je ispala onako kako sam je zamislila. Znate li kako je to lijep osjećaj?! Nešto zamislite i onda to ostvarite, baš onako kako ste i zamišljali. Znam da znate. Nebitno čime se bavimo i šta radimo, nakon ostvarenih želja smo svi sretni. To nam je zajedničko. Nekad je dovoljno da uspješno napravimo kolač i da se dobro osjećamo.

Vratit ću se na temu :)
Trebala mi je jedna ovakva suknjica u ormaru. Ona za svaki dan... Te mi se najviše sviđaju i najčešće ih nosim. Preudobna je. Preudobna! Pre.. Dobro, neću više da je hvalim.. Reći ću samo da sam je premijerno nosila odmah sljedeći dan nakon šivenja i da ide među najdraže suknjice u ormaru. Dosta od mene o njoj.


Šta vi mislite o ovoj suknjici? Sviđa li vam se? 

Lahku noć i nešto lijepo sanjajte!

Ćao

Dada

Broj komentara: 10:

  1. Divno izgleda! Sviđa mi se kako radiš i kako sve izgleda uredno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Emili Naomi! :) Trudim se da bude uredno. To mi je mnogo važno! Pozz

      Izbriši
  2. kao da si mi usla u glavu i preslikala je, predivna je!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma savršena je, divna kombinacija boja i još prugiceeee! :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, boje... To sam zaboravila spomenuti koliko su divne! Hvala Matea :*

      Izbriši
  4. Jako lijepa. I vjerujem da je jako udobna. To je neki strech / rastegljivi materijal?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da! Pamučna trikotaža. Tako mi je rekla žena kod koje sam kupila materijal. :)

      Izbriši
  5. Prelepo izgleda, dopada mi se kombinacija plave i crvene. :D

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena