Jednostavna crna traka kao detalj na majici otvorenih leđa i još neke sitnice


Po nekom nepisanom pravilu, utorak je dan kad napravim presijek i vidim šta sam to radila proteklih sedan dana, tako da je utorak postao dan za pisanje postova. Ne nužno... Ponekad prođe cijela sedmica a ja nisam ništa uradila što je vrijedno ovdje spomenuti. Takva je bila protekla.

Iz prodavnice u koju sam išla sa spiskom materijala i pozamanterije koja mi je potrebna da završim neke započete stvari vratila sam se prilično razočarana. Nisam našla ništa što mi je potrebno i čemu sam se najviše radovala da ću naći. Možda je i do mene, jer sam bila ograničena sa vremenom. 

Očekivala sam da ću barem naći odgovarajuću heklanu traku za bijelu haljinu, no sve te trake su bile snježno bijele, a moja haljina je više "prljavo" bijela, tako da nije to bilo to (može se vidjeti na fotografiji ispod o čemu pričam). Uglavnom, šta god sam tražila, našla sam, ali nije to bilo to, a ne želim raditi ništa na silu. Nije mi drago ni kad stoji nešto što sam već počela raditi, ali šta mogu, bolje je i tako nego završiti nabrzinu i to nikada ne obući. Onda uzalud potrošeno vrijeme, a i trud. Izgleda da moja kupovina bez spiska, nije toliko loša ideja kao što sam mislila. Kupim ono što mi se svidi i gotovo, a ne ovako, zamislila sve kako će izgledati, a tamo ništa od toga nema.


Jedno je bilo sigurno, a to je da ću kupiti crnu gumu koja mi je potrebna za moju davno šivenu suknju (ako nekog zanima kako sašiti ovu jednostavnu suknju). Zašto sam baš ovako prišila gumu? Nemam dovoljno materijala da mi suknja bude do poda, pa sam sa gumom pokušala napraviti pojas i tako dobila tri, četiri centimetra koja mi mnogo znače.


Neplanirano, dok sam tražila traku za haljinu, vidjela sam jednostavnu crnu traku i sjetila se svoje majice otvorenih leđa koja mi je draga upravo zbog tog detalja, ali rijetko sam je nosila jer mi je spadala sa ramena. Nisam ja neko ko bi trpio nešto samo zato što mu se sviđa, tako da sam tu majicu već bila izbacila iz ormara. Kad sam vidjela traku evo čega sam se sjetila... 


Trakica lijepo izgleda a i vrši svoju funkciju za koju je namjenjena. Ponovit ću... Ma najbolje je kupovati spontano.

Na radnom stolu mi je skrojena suknja od onog finog materijala sa crvenim i plavim prugicama, ako se sjećate. Za nju mi je bila potrebna samo postava, tako da nije bilo problema oko nalaženja iste. Barem se postava uvijek može naći. 

Nema spavanja dok ne završim suknju! Tako sam odlučila! Zato je bolje da napravim jednu veliku šolju kafe i da se bacim na posao, jer sam već prilično umorna.

Vama želim da se dobro naspavate i odmorite!

Do sljedećeg posta (onog u kojem ćete vidjeti spomenutu suknjicu) sve vas lijepo pozdravljam.

Ćao

Dada

3 komentara:

  1. Najbolje je kupovati spontano, slazem se 100%.
    Kad god sam isla da kupim nesto odredjeno....nije vazno sta....nikad nisam nasla sto sam trazila :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja sam cijelo vrijeme mislila da je pametnije kupovati planirano. Da sam barem ovo prije znala, pa da se ne osjećam bezveze što svaki put kupujem spontano. :)

      Izbriši
  2. I meni je utorak presek nedelje, a cesto mi se desava da je i jedini slobodan dan. I takodje mi se desava da sa spiskom prosto nista ne nadjem :)
    Mnogo volim majice sa otvorenim ledjima i cesto imam potrebu da iskasapim neku sirotu majicu koja ni ne sluti sta joj se sprema, mada sam vremenom naucila da se ta random kasapljenja ne nikad ne zavrse dobro, samo random kupovina :D

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena