Suknja sa dvije falte i jednim džepom

 

Kada neplanirano sašijem suknju od nekog neobećavajućeg komadića tkanine i iznenadim se kako je dobro ispala i poželim je stalno nositi. Sreća!

Sve je krenulo od toga što nisam znala šta bih sa ovom tkaninom, koja ima lijepu boju, a i pamuk je u pitanju. Kad god otvorim ormarić ona je tu, na vrhu. Pa hajde da nešto pokušam napraviti od nje.... Al šta? Inspiracija nikakva!

Uzmem Burdu, prvu sa police. Pogledam modele i ... Da! To je suknja za ovaj materijal! Sama po sebi neobična, tkanina jednobojna, nenapadna... Sve se uklopilo.

Od želje da samo iskoristim tkaninu do suknje koju ne bih skidala sa sebe, samo bih mijenjala majice... jedan dan cvijetna, drugi ona sa pastelnim tufnicama, treći ona nova sa sladoledima... Auu... Ta je idealna uz ovu suknju! Sve šarene majice i one sa natpisima dolaze u obzir.

Neočekivana sreća!

 

Ovaj dan je poseban, ali ne samo po tome što prvi put nosim ovu suknjicu, nego što se tako osjećam. Sunce me pokreće i umjerenih 15°. 

Vrijeme je da iznesem bicikl iz podruma i odem do grada po omiljenu kafu sa lješnjakom.

Želim i vama lijep dan!

Lp

Dada

Broj komentara: 10:

  1. Ovo je tako lijepa suknja! Sviđa mi se boja jako, ali i kroj, jednostavan je ali baš lijepo pada suknja i džepić je baš fora.
    Uživaj u suncu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zubo! Bila sam malo skeptična kako će suknja padati, ali na kraju je ispalo super.
      Nadam se da je i u Zagrebu sunce i da i ti uživaš! ;)

      Izbriši
  2. krasna je, uopće me ne čudi što bi je stalno nosila :D
    nisam nikad vidjela ovakve falte, totalno cool :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja nikad vidjela ovakve falte i cijelo vrijeme dok sam šila suknju sumnjala sam da neće dobro izgledati. :)

      Izbriši
  3. Bas je neobican kroj! Koja je to burda, koji mjesec i godina? Svidja mi se....i boja je lijepa :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i boja je lijepa i neobična:) Burda 6\2010 Jedan od najboljih brojeva ikad! :)

      Izbriši
  4. Bas je lepa ! Skoro pa da kazem da je najlepsa koju si do sada napravila ! :)
    I jasta, nosi je svaki dan !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Magrit! Izgleda da sam ovaj put baš pogodila tvoj ukus :)

      Izbriši
  5. My Cup of Beauty21. srp 2015. 01:03:00

    Jako neobicne falde I dzep na takvom mjestu. Ali odlicno izgleda! I boja ide uz puno puuuno toga! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da vam se sviđa :) I da, slažem se da boja ide uz puno toga, barem je ja nosim uz sve majice i to nasumično izvučene iz ormara.

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena