Moja soba za šivenje


Visoke temperature mi nikako nisu ugodne i inspirirajuće kada je šivenje u pitanju. Maštam i spremam se za dugi odmor, dok svaki slobodni trenutak provodom vani. Sjedenje pred mašinom sam zamijenila hladom pokraj Rajne i odbrojavanjem dana do odmora.
I mašina zaslužije da odmori. Lijepo smo se družile u zadnje vrijeme. 

Nije potrebno trošiti riječi koliko mi znači ona i ovaj mali kutak u stanu koji je posebno namijenjen za šivenje. Neću ništa reći što već nisam, stoga ću vas odmah prepustiti da zavirite na mjesto gdje nastaju sve moje haljinice i suknjice. Prvi dio ovog posta, onaj kada je nastajao ovaj kutak, možete pročitati ovdje.

Odmorite se i vi! Neka nam ovo ljeto bude nezaboravno!
Ćao!











Broj komentara: 17:

  1. Prelijepo uređeno, kao u bajci! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno.Ali bih volela da slikaš i kad napraviš lom jer to mi nekako priliči kad šijem,da sam u lomu.Ja imam jedan kutak u kuhinji.I kad šijem,par dana je opsadno stanje u kuhinji .ha.haaa I samo me zanima kako imaš srca da probereš materijale i da ti budu tako skockani?Meni sve nešto treba i čuvam-zatrebaće i sad baš imam problem sa mestom za odlaganje.Inače ovog leta nisam uključila mašinu -vrućina mi je.Uživam da šijem kad je napolju hladno.Lep provod ovog leta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa mogu jednom napraviti i takav post, mada nisam jedna od onih koja funkcioniše u takvom okruženju. Nered me čini nervoznom. I tebi lijepo ljeto Kale!

      Izbriši
  3. Savršeno, inspirisali ste me da i ja uredim svoj kreativni haos!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! Rado bih pogledala rezultat :)

      Izbriši
  4. Predivan ti je kutak, posebno mi se jako sviđa stol, i ja bi takav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Matea, nije teško nabaviti ovakav sto. Samo svratiš u najbližu Ikeu (a gdje drugo). :))

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Tako sam i željela da bude. Meni je jednostavnost lijepa. :) Hvala Nataša!

      Izbriši
  6. Stvarno je lijepo i tako uredno! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. Hehehe Za mene sigurno jeste :) Hvala Ika!

      Izbriši
  8. prekrasan kutak <3
    na ovakvom mjestu i meni bi se vratila volja za šivanjem :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno si uredila, ja vec neko vreme razmisljam kako da uredim svoj kutak za sivanje.. :)

    soniacreazzione.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena