....jer ljetu još nije kraj


Ne dam se ja. Ljeto je još uvijek tu i zašto ne zadnji dan augusta sašiti upravo jednu suknju, koju kada pogledate, ne možete a da ne pomislite na ljeto i sunce. A i boja je idealna uz preplanuli ten, koji ja, ruku na srce sa zaštitnim faktorom 50 jedva sam dobila, a evo, već je kraj augusta.



Priznat ćete da je materijal poseban, a možda vam je i poznat. Možda vam je poznata i suknja, klik pa će vam sve biti jasno.
Materijal isti - kroj različit. Meni ljepša ova sa faltama, ali daleko od toga da imam nešto protiv ove druge.  O ne, nikako.

U mom ormaru je samo jedna. Čudno bi bilo imati dvije gotovo iste, zato kažem.


Još ću reći...kako mi je nedostajao onaj osjećaj kada tek završim suknju i probam je i pomislim to je to.

Radujem se novim haljinicama i suknjicama.

Naravno da će čudotvorne zgode (i nezgode) biti zabilježene na blogu.

Do tada, mah mah

Dada

Broj komentara: 10:

  1. Lepa suknjica... Obozavam zutu boju!

    Da li si pogledala sta sam ja poslednje sasila? :)
    http://soniacreazzione.blogspot.com/2015/08/blue-waves.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sonja! Idem odmah pogledati :)

      Izbriši
  2. I ja još uvek šijem letnje stvari, mada primećujem da su svi već počeli da objavljuju postove sa jesenjom odećom. A i što bih šila jesenje, kad se leto u Beogradu još ne predaje (37 stepeni i to)?!
    Glasam za falte, nekako urednije izgledaju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je razlog što se i meni više sviđa suknja sa faltama.
      Puno pozdrava za sunčani Beograd :*

      Izbriši
  3. i meni se svidja sa faltama. moja masina bi trebalo danas da stigne (drzim palceve i cupkam) pa da vidim koliko ce mi trebati od sivenja jastucica do ovakve suknje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel stigla mašina?! Hoću da znam prve utiske?! :)
      Ne puno, vjeruj mi. Ovu suknju nije teško sašiti.

      Izbriši
  4. Bogme nije kraj :-) Iako ja jedva čekam da se leto završi. Suknja je predivna, izmamila mi je osmeh na lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekaš da se ljeto završi? Zašto?!
      Ne moram ni govoriti, već znaš da mi je mnogo drago što ti se suknja sviđa :)

      Izbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena