Kakve suknje sam nosila ovo ljeto? Top 10!

Slažem ljetne haljine u ormar. Odlažem ih na mjesto ne tako dostupno kao što su bile cijelog ljeta. U prvi plan stavljam veste, mantile, pulovere, kardigane, dolčevite... Razmišljam koje ljetne suknje upariti s njima. Mogla bih neku obući još koji put, prije prave zime. Uz hulahopke, naravno.

Dok preslagujem stvari, shvatam da u ormaru imam najviše suknjica. Od njih se izdvojilo nekih desetak koje sam najviše nosila ovo ljeto.  I da, moram naglasiti, sve su to suknje koje sam sama izradila! Sudeći po tome, ovo ljeto sam bila baš unikatna :) Handmade, reciklaža i to.

Šareno ljeto je bilo. Evo ih sve na jednom mjestu...


Jednobojne suknje! Nosila se siva i bijela (bijela-uvijek i zauvijek), crvena i boja mente (vrlo često)...


Prugice... Šta je ljeto bez prugica?!


Cvjetići... Bez njih nikako i nikad!


Maxi suknje...


Midi...Najčešće.


Mini... Znači, sve dužine.


Modeli... (Mnogo mi se sviđaju suknje bez pojasa, tako da nije čudno što najčešće izrađujem takve suknje)


Falte...


Pored suknji bez pojasa i suknji na falte, našli su se i ovi modeli...


I to je to. Slučajno napisah post. Bez planiranja. Bilo mi je zabavnije slagati haljine u ormar i fotkati suknje koje su obilježile moje ljeto. 

Kad sam već ovako fino složila ormar, idem i njega fotkati. Možda bude još jedan iznenadni post. :)

Do tada, 

šaljem vam puno pozdrava iz kišovitog Kelna.

mah, mah

Broj komentara: 13:

  1. Sve su divne, ali ove sa cvjetnim uzorkom meni su nekako posebne.. super post! Pozdrav iz još uvijek sunčanog Kaknja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravih napisati da bih rado čula favorite među ovim suknjama. Drago mi je što si ti izabrala svoje i što ti se svidio post. Uživaj u sunčanim danima dok još traju! :)

      Izbriši
  2. Cvetne naravno :)) a ako bas mora jedna - zuta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žuta je i meni posebno draga. Možda samo zato što je se nisam dovoljno nanosala. Tek sam je nedavno sašila.

      Izbriši
  3. Jako su lijepe i pravo osvježenje za oči ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bome si bila vrijedna ovo ljeto :) Moji favoriti su naravno prugice iako su mi i cvjetne predivne! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne, naprotiv, nisam bila vrijedna. Većinu ovih suknji sam ranije sašila.
      Znam da si ti slaba na prugice :)

      Izbriši
    2. i ja slaba na prugice <3 :)

      Izbriši
  5. Meni fale tufnice i tufne, male i velike....po mogucnosti crno bijele :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da mi nešto nedostaje :))

      Izbriši
  6. Sve sumnje su premijere ali boje su te sto daju veselost ljeta

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena