Moja pravila za uredniji ormar

Ponekad se osjećam baš blesavo zbog ovog svog bloga. Pišem o haljinama i suknjama, tako sporednim stvarima u životu, dok oko mene ljudi svi imaju ozbiljne poslove i navike. Tako i treba, ipak se od nečega mora živjeti. Imam i ja svoje odgovornosti, ali između njih svaki slobodni trenutak iskoristim da nešto sašijem, napravim par fotografija i objavim post. Volim ovu arhivu mojih radova, ma koliko ona skromna bila, jer više od ovoga ne može. Kažem, ponekad se blesavo osjećam, a ponekad baš i ne. Ipak su ovo sve moji radovi, moje haljinice i suknjice. Nisam kupila, nego napravila. Svojim rukama. Imam pravo da se osjećam lijepo zbog toga, i da ukradem malo vremena od "ozbiljnog" života upravo da bih pisala o tome.


Današlji post je neobičan. Može se reći da je nastavak prethodnog posta. Spomenula sam slaganje odjeće u ormaru, pa kad sam već spomenula, onda sam napravila i nekoliko fotografija. Evo zašto...

Slaganje haljina u ormaru mi je bila svakodnevnica. Znate ono... hoćete da izvučete jednu majicu, a izvučete tri. Nemate vremena to lijepo složiti, pa samo onako vratite majice natrag. Zbog neurednosti postajem nervozna, a kad sam nervozna onda sam ljuta. A sve zbog majica.


Prestala sam slagati majice jednu na drugu, nego jednu pored druge. Na vješalicam složila odjeću po bojama i učinila je preglednijom. Sada rijetko, zaista rijetko, imam potrebu da preslagujem stvari u ormaru kako bi bile urednije i praktičnije za uzeti.

Imam još jedno pravilo. Odjeća koju duže vremena ne nosim, ne treba mi. Nije mi potreban krcat ormar kad ionako imam periode kada su mi određene stvari drage pa samo to forsiram dok mi ne dosadi. Kupujem samo ono što mi zaista treba i što mi se sviđa. Bitan mi je kvalitet, a ne kvantitet.







To su moja pravila za uredniji ormar. Ako imate još neki savjet, pišite. A sada, još jedan šav me dijeli do nove suknje. Mnogo joj se radujem. O njoj u novom postu.

Do tada,
mah mah

Dada

Broj komentara: 5:

  1. ja ovako slažem donji veš, za majice ipak imam prostranije police. ali slažem se s tobom, slaganje jedno pored drugog je preglednije.
    I mene smiruje slaganje ormara, i nervozna sam kad ga ne presložim dugo vremena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Roze papucice :)) Upravo krece sezonska zamena garderobe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne razumijem ovo slaganje majica jednu pored druge, umjesto jedna na drugu?

    OdgovoriIzbriši
  4. Sto si lepo slozila majice, k'o u prodavnici :) A blog i treba da bude 'neozbiljan' po mom misljenju jer nam svima treba beg od losih vesti kojima smo svakodnevno izlozeni. Dovoljno mi da otvorim novine ili pigledam dnevnik, sta ce mi jos i mracni blogovi...

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena