Suknja koja razbija monotoniju

Uska, visoki struk, midi dužina...


Kroj suknje koji uvijek rado nosim i koji rado šijem. Nije zahtjevan za izradu, ako imate kroj koji odgovara vašoj figuri. Poučena ranijim iskustvima, ovaj put sam napravila kroj prema svojim mjerama tako da ga ne moram stalno korigovati.


Materijal kupljen na sniženju. Posljenji metar. Pamuk, sa malo elastina. Žalim što ga nije više bilo. Prelijep je! Siva podloga na kojoj su blijedi, žuti, nejasni cvjetići. Kombinacija boja i šara iz moje mašte, ali one za koju ni sama nisam znala da postoji. Romantično, elagantno, ženstveno... Pridjevi koji mi padaju na pamet dok gledam suknju.


Zamišljam je uz tople džempere, hulahopke, velike torbe i kapute. Ipak nam je stigla jesen, a kasnje ko zna... 


Nadam se da se i vama sviđa. 
Lahku noć i lijepo spavajte! 
Dada



3 komentara:

  1. divan je i dezen i kroj!
    Rado bih vidjela s čim ćeš ju nositi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dezen je divan. Mogu je zamisliti uz neki beli/krem oversize džemper i neke patike.

    OdgovoriIzbriši

Mnogo mi znači vaše mišljenje o mojim kreacijama i zato vam hvala što ga dijelite sa mnom ♥

Dada






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© haljinice & suknjice, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena